Social icons

Saturday, July 22, 2017

Vienna photo diary | day 1



Minulý víkend jsem celý strávila s nejlepší kamarádkou ve Vídni. V pátek jsem skončila v práci a v sobotu brzy ráno už jsme s taškami na zadním sedadle vyprašovaly autem směr Vídeň. První nás čekalo nákupní centrum G3 v Gerasdorfu, kde jsme si samozřejmě v Primarku nakoupily první poslední a odnesly několik plných velkých tašek. Mají tam taky skvělý supermarket - Merkur, který je i zároveň takové bistro (restaurace) a uvnitř v obchodě mají tuny kvalitních věcí. Kéž by si ty naše skvělé české supermarkety z toho vzaly příklad. Daly jsme si tam samozřejmě nějaké jídlo a taky si koupily něco s sebou na apartmán do Vídně. Za zmínku stojí výborná růžová limonáda Fentiman's, kterou už jste určitě viděly na mém instagramu.

V G3 jsme strávily bezmála 8 hodin ( a celkem to nechápu?), takže jsme si potřebovaly po příjezdu na apartmán trošku dáchnout. Po deváté večer jsme se nachystaly a vyrazily na skvělou večeři a drink do Hard Rock Cafe a procházku městem, což můžete vidět na fotkách. V Mangu jsem si ve slevách koupila mikinové šaty, které jsem si ten večer vzala na sebe. Dlouho jsem si žádný kousek takhle neoblíbila. Je to dlouhá mikina, která vypadá skvěle na kožené černé legíny nebo kalhoty, ale i na holé nohy.

V Hard Rocku se o nás mimo jiné skvěle starala slečna jménem Klaudie, která byla velice milá. Ale nutno říct, že se tam o vás budou špičkově starat všichni, ten servis je bezkonkurenční. A Hard Rock samotný? Je prostě dokonalý - v noci si tam normálně nakoupíte oblečení v shopu, který je součástí restaurace. Já si odtud přivezla tričko, které vám určitě někdy ukážu na insta. Lákálo mě to klasické ikonické bílé, ale nakonec jsem si vzala jiné. No a noční Vídeň nepotřebuje žádné Vánoce, aby byla krásná. Je to nádherné město, které vás zabaví a okouzlí, i když se zrovna jen tak bezcílně poflakujete jejími uličkami.































2 comments

  1. Vídeň jsrm také navštívila, ale bohužel se špatnými vzpomínkami, protože se výlet moc nevydařil z nějakých těch důvodů :)

    Vee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to mě moc mrzí, Vídeň je nádherná, určitě jí dej ještě šanci. :-)

      Delete

Powered by Blogger.